Dacă vrei să îți crești site-ul din punct de vedere organic, ai ajuns unde trebuie.
Dacă scrii pe Google un cuvânt cheie care exprimă esența businessului tău, ești în primele pagini? În cazul în care nu ești, ai nevoie de departamentul nostru de SEO. Poți avea cel mai frumos site din lume, însă, dacă nu este optimizat din punct de vedere SEO (optimizat pentru motoarele de căutare), nimeni nu va afla de el.
SEO reprezintă inima unei strategii digitale complete, iar metodologia noastră de prognozare și acțiunile SEO on-page și off-page pe care ți le vom recomanda îți vor aduce trafic în site.
Scopul nostru este să te ajutăm să depășești competiția directă din nișa ta și să devii cel mai bun.
Dacă alegi să lucrăm împreună pe zona de SEO, îți vom oferi o strategie completă, care include aspecte precum analiza pieței (keyword research), analiza backlink-urilor competiției directe, reconfigurarea site-ului în așa fel încât toate posibilele erori care îl făceau invizibil pentru motoarele de căutare să fie remediate și, bineînțeles, SEO meetings – întâlniri periodice care ne ajută să îți cunoaștem mai bine business-ul, să stabilim împreună noi obiective de business și să îți comunicăm rezultatele obținute până în acel moment.
Refacerea paginilor de produse din punct de vedere SEO, advertoriale de link building, pentru a-ți crește autoritatea site-ului sau crearea de articole SEO în site-ul tău sunt doar câteva dintre acțiunile pe care ți le propunem, pentru ca business-ul tă să meargă în direcția cea mai bună.
Servicii SEO / Campanii SEO complete
Scanarea integrala a unui site ajuta la o identificare rapida a erorilor si la remedierea lor in timp util. Prin activitatea de SEO Crawl, urmarim identificarea erorilor de ordin SEO, cele care blocheaza indexarea corecta a site-ului. Odata incheiat acest crawl, va punem la dispozitie un plan de recomandari de implementat in paginile web cu probleme / blocaje.
- Robots.txt;
- Coduri de stare HTTP (erori 404 si alte tipuri de erori) + recomandari redirectari 301;
- Sitemap XML;
- Arhitectura site-ului;
- Performanta site-ului (viteza de incarcare).
- Verificare erori de indexare;
- Verificare numar de pagini indexate;
- Verificare indexabilitate pagini in duplicate;
- Recomandari privind indexarea paginilor care genereaza continut duplicat.
- Forma URL-urilor si verificare URL-uri SEO Friendly;
- Personalizare URL_uri tinand cont de cerintele Google (recomandari pentru obtinerea unor URL-uri curate, SEO friendly; recomandari pentru integrarea cuvintelor cheie relevante in denumirea URL_urilor);
- Identificarea URL_uri care genereaza continut duplicat si solutii privind remedierea problemelor de duplicate content;
- Analiza continutului site-ului + recomandari de continut optimizat, la nivel de densitate cuvinte cheie, dimensiune optima raportata la tematica paginii, acuratete gramaticala, tehnici de spam, indexabilitate continut, canibalizare cuvinte cheie, continut duplicat, etc. ;
- Titlurile paginilor;
- Meta descrierea paginilor;
- Optimizarea imaginilor;
- Linking intern.
- Popularitatea site-ului (analiza traficului, analiza profilului de backlinkuri, analiza calitatii backlinkurilor primite, analiza nisei, recomandari de schimbare a nisei astfel incat aceasta sa fie in concordanta cu tematica site-ului, analiza Domain Rating-ului si recomandari pentru cresterea naturala a acestuia);
- Backlinkuri dofollow vs. backlinkuri nofollow;
- Analiza distributiei ancorei text (exacta vs longtail) si recomandari daca distributia anchor text nu este naturala;
- Analiza topicului site-urilor de unde se primesc linkurile (recomandari pentru cresterea autoritatii site-ului in nista corecta / reprezentativa);
- Calitatea linkurilor primite;
- Prezenta site-ului in retelele sociale (Facebook, Twitter, Linkedin).
- Auditul competitiei este un segment important din campania SEO, deoarece iti poate oferi informatii valoroase despre modul in care concurentii din industrie isi construiesc si isi promoveaza site-urile. Informatiile obtinute prin intermediul auditului de concurenta pot fi utilizate, ulterior, pentru a imbunatati strategia propriei afaceri online si pentru a obtine un avantaj competitiv.
- Analiza concurentei este una dintre etapele cheie ale campaniilor de publicitate online pentru ca te ajuta sa descoperi metodele de conversie utilizate de competitie, ajutandu-te sa alegi solutiile optime pentru conversia vizitatorilor in clienti.